MLS Football Jersey
Search for:
  • Home/
  • עסקים/
  • מקומות מסחריים | שילוב של פורמטים רב -עסקים, התרחבות עסקית+מודל, חוזק תערוכות איטרטיבי של שוק צ’נגדו

מקומות מסחריים | שילוב של פורמטים רב -עסקים, התרחבות עסקית+מודל, חוזק תערוכות איטרטיבי של שוק צ’נגדו

כתב החדשות לשער ג’אנג שואן
עם פתיחת העיר Tianfu Dayue בסוף 2023 ופתיחת אולזונג בראשית 2024, האזור המסחרי הקיים של צ’נגדו עלה ל -8,146,923 מ”ר. השוק בשנת 2024.בהקשר של שגשוג ופיתוח מתמשך של התחום העסקי של צ’נגדו, הופעתם המתמשכת של פרויקטים מתעוררים והחדשנות המתמשכת של המסחר הקיים הזריקו חיוניות חדשה לשוק העסקי של צ’נגדו.
מיצוב מסחרי חדש הוא כל הזמן חדש
שילוב רב -עסקים מספק מוטיבציה חזקה לצמיחת הצרכנים
למרות שקצב הצמיחה המסחרי החדש בצ’נגדו בשנת 2024, הנושא נמשך.הופעתו של מדד המחירים של לוהו היא דיון.Chengdu Wenjiang Xuhui עומד להיפתח ב -31 במאי. היא משכה אליה יותר מ -240+ מותגים להתיישב בהם, שהחנות הראשונה מהווה למעלה מ -30%, מה שמשך תשומת לב רבה.
על פי הדיווחים, צ’נגדו וונג’יאנג Xuhui Cmall אמור להיפתח רשמית ב -31 במאי.הנשיא המסחרי של Xuhui, פנג פיקסי, אמר כי צ’נגדו וונג’יאנג Xuhui CMALL, כמתחם המסחרי הגדול הראשון של אוניברסיטת וונג’יאנג, מחויב ליצור מרכז חדש של כיף ואורח חיים חדש וניסיון צרכנים לצרכנים. העיר.
עם ערעור המותג של Xuhui Business עצמו, חוזק הפעלה באיכות גבוהה ומוניטין של שיתוף פעולה עם מותג טוב, הצגת מותגים מרובים ראשונים -יביא חוויה צרכנית חדשה לבסיס הלקוחות האזורי.הפרויקט ממוקם במדויק כ”מרכז החדש של המוזיקה צ’ושון “.אופנה מפורסמת Uniqlo, MLB של מותג המנהיגות התרבותית הטרנדית, הדימוי החדש של חנות הספרים של SICIS, מותג התה החדש של התה Naixue, וצומת התה Overlord ופריסות מותג צעירות אחרות, מלאות מגמות אופנה, יעדיפו על ידי קבוצות צעירות.Chengdu Wenjiang Xuhui Cmall מתמקד בתיק המותג, הציג את מסיבת הכוכבים של המותג Head Head הסיני, קולנוע מקומי גבוה -קינמה Happy Blue Ocean International, ומותגי סיר חם פופולריים וכו ‘, מה שהופך את סצנת צריכת הלילה שלה למגוונת יותר.הפרויקט בונה מרחב ילדות של 10 מטר וחלל גבוה כדי לספק למשפחות צעירות מקום הורה -מקום מועדף על נסיעות. מומחה לאמנות מומחה לאמנויות ציור וקליגרפיה, ומותג בגדי לילדים אופנה Little Mo & Co. וכו ‘, יספקו שירות שרשראות אקולוגיות מלאות לילדים למשפחות הורה -ילד.
עסק המניות מתפתח כל הזמן
עסקים+מודל הצריכת הצריכה של הצריכה
יחד עם זאת, גם עסק המניות של צ’נגדו מתפתח ברציפות.החידוש של מודל Business+לא רק מרחיב את הרחבת צמיחת הצריכה, אלא גם מזריק חיוניות חדשה לשוק.עסקים גדולים המשיכו לאטרד בהיבטים של תיק המותג, פעולות מעודנות, פעילויות קידום ושירותי חברות.על ידי צמיחה מסחרית מתפתחת ברציפות, פריצות דרך הישגים.
בשנת 2024, ברבע הראשון של רחוב צ’נגדו שיאו סקיי, חנויות המומחיות המותגיות כמו טומי הילפיגר, הולי לאי, תה ג’ינצ’נג, אנטה ילדים וטקסטיל ביתי של לולאי נפתחו לאחרונה. תערוכה ראשונה של צ’נגדו, תערוכת צילום חדשה של Xiaomi וכו ‘.ברבעון הראשון, המכירות החודשיות הממוצעות של 128 מיליון, עלייה של 17.8%שנה -שנה, וזרימת נוסעים ממוצעת יומית של 65,300, עלייה של 21%.
ועם הפופולריות של אורח החיים החיצוני, באפריל 2024, רחוב צ’נגדו שיז’נגטיאן ופארק הרחוב הגדול הגדול ביותר בפארק הרחוב -פארק בול זהב חדש לעומק, תוך התמקדות במחוז העסקים בסגנון פארק, השיק חיים יפים של “ביקור ב פארק “תכנון שיטות, חיבור רגשות האזרחים, מינוף תנועה במדיה החברתית עם מתנות בעלות ערך גבוה לקידום אורח חיים טבעי.מודל “פארק+עסקים” מרחיב את סצינות החיים ומפיק אסתטיקה מסחרית ייחודית.
כוח הצריכה ממשיך להיות חזק
מרכז הקניות של Chengdu המלאי התחיל לתקופת התאמה
ברבעון הראשון, שוק הנכסים הקמעונאי האיכותי של צ’נגדו היה פעיל יחסית.צמיחה זו מציגה את המוטיבציה החזקה של השוק המסחרי של צ’נגדו, ומעידה גם כי איטרציה איטרטיבית חדשנית של צ’נגדו והסתגלו מקרוב למצב החיובי של שינויים בביקוש הצרכני.
ג’יה שואן, עוזר המנהל של מחלקת המחקר של מחוז Huaxi של דייד ליאנג, ציין כי המניה הקיימת של שוק הנכסים הקמעונאי האיכותי בצ’נגדו חרגה מ -8 מיליון מ”ר, שנייה רק ​​לבייג’ינג ושנגחאי יותר אינטנסיבי.
ג’יה שואן הדגיש עוד כי בשנים האחרונות ההתפתחות התפתחה במהירות בשנים האחרונות, והאוכלוסייה זרמה במהירות.התמיכה בבסיס האוכלוסייה ושגשוג העסקים קידמו במשותף את הצמיחה של סך המכירות הקמעונאיות של מוצרי צריכה בצ’נגדו. יואן.
עלייתם של פרויקטים מתעוררים והטרנספורמציה וההתאמה של עסק המניות מקדמת במשותף את ההתקדמות המתמשכת של השוק.בעתיד, עם השגשוג הרציף של כוח הצריכה והעצמת התחרות בשוק, שוק העסקים של צ’נגדו צפוי להמשיך לשמור על פעילות גבוהה, ולהביא לצרכנים חווית צריכה מגוונת ואיכותית יותר.
דוח/משוב
MLS Football Jersey