MLS Football Jersey
Search for:
  • Home/
  • עסקים/
  • "דו"ח מחקר של פנגקו" מדיניות כלכלית נמוכה -גובה תומכת בתעשייה בגודל פלוס צפויה להיכנס לשלב המסחרי של המסחור

"דו"ח מחקר של פנגקו" מדיניות כלכלית נמוכה -גובה תומכת בתעשייה בגודל פלוס צפויה להיכנס לשלב המסחרי של המסחור

  ב -16 באפריל, מדדי המניות של שתי הערים ירדו בחדות, ומדד שנחאי התקרב ל -3,000 נקודות.

  מגזר התעשייה לעתים רחוקות נפל על פני הלוח,מיקרו -קונטינליבעקבות הצעדה אתמול, המדד ירד היום מעל 10%.
כלכלת גובה נמוךזוהי מגמת פיתוח חסרת תקדים וצמחה למנוע צמיחה חדש.כלכלת גובה נמוךמדיניות רלוונטית והודעות הצעות מחיר מתוכננות להכין תוכניות יישום פיתוח קשורות.לאחרונה, ממשלת ננשאן של לשכת התחבורה העירונית שנזן הוציאה כוונת הצעה של “מתקני נחיתה ונחיתה במחוז נאנשאן והכנת תוכנית מעודנת במרחב אווירי נמוך”, המתוכננת לתכנן באופן שיטתי את האזור הרב -גודל הנמוך של האזור. מטוסים לוקחים מתקני נחיתה ונחיתה, מגבשים את בניית הבנייה האחרונה התוכנית מקדמת בהדרגה את הפתיחה והפעולה המסודרת של מסלולים גבוליים.ניירות ערך של CITICאמר שאווטול עף למציאות, אופטימי לגבי חומרים ורכיבים קשורים;ניירות ערךלציין,כלכלת גובה נמוךסיכויי השוק רחבים, ובדיקת הבדיקה צפויה להפיק תועלת;ניירות ערך של סינדהההערכה היא שתעשיית הכלכלה הנמוכה -גובה צפויה להיכנס לשלב המסחור.

  ניירות ערך של CITIC: Evtol את לעוף למציאות ואופטימי לגבי חומרים ורכיבים קשורים

  כלכלת הגובה הנמוכה היא מנוע הצמיחה הכלכלי החדש במדינה שלי.עם התקדמות מתמדת של הסמכת סיום המדיניות ואישור שווי האווירה, יינתן הקבוצה הראשונה של פרויקטים של Evtol המסחריים בשנת 2025. בשנת 2026, התעשייה צפויה להתחיל בצמיחה מהירה.שדות חומרי הגלם ואספקת רכיבי הליבה ברשת התעשייה Evtol קשורים קשר הדוק לפרודוקטיביות חדשה וייצור גבוה, אשר ייהנו ישירות מפיתוח התעשייה.שימו לב לאי -גביש המהדהד את מושג הנושא הכלכלי הנמוך -גובה של גובה נמוךמָנוֹעַבנוסף לסיבי פחמןמִבְנֶה,סוֹלְלָהחומרי ליבה ומטרות רכיבים.
ניירות ערך של Huatai: מומלץ לשים לב להזדמנויות השקעה בצד התשתית הנמוך -גובה
  בהקשר של התמיכה העליונה במדיניות המדיניות ונהיגת הביקוש המתעוררת, יתכנו ציפיות ירווחות גדולות בשוק “כלכלת גודל נמוך”.מזל”טואווטול עשוי לקחת את ההובלה, לשאת את השוק או האדמה המאוישת לכיוון של תיירות בגודל נמוך, ולעקוב אחר צרכיהם של אנשים מתעוררים כמו תחבורה אווירית עירונית.הַצָעָהתעופה כלליתכלי,מזל”ט, Evtol ומטוסים מתעוררים אחרים, מומלץ גם לשים לב להזדמנויות השקעה בתשתיות נמוכות.

  שנחאיניירות ערך: סיכויי שוק כלכליים נמוכים -גובה קישורי בדיקת מבחן באופן נרחב צפויים להפיק תועלת

  נכון לעכשיו, תעשיית הכלכלה הנמוכה של המדינה שלי מפותחת ברציפות. יגדל.הַצָעָה:מדידת חשמל וטלוויזיהבנוסף למבחן סיניבנוסף למִבְחָןלַחֲכוֹת.

  ניירות ערך של סינדה: ענף כלכלת הגודל הנמוך צפוי להיכנס לשלב המסחרי

  בשוק הכלכלה הנמוכה יש מגוון רחב של תעשיות בברכת יישובים שונים.הרשת הנמוכה והתעשייתית היא עמוקה.הצעות: 1. כל יצרן המכונות של מכונית הטיסהWanfeng Aoweiבנוסף למניות ישרותלַחֲכוֹת;הכונן החשמלי של וולונג, חומרים קומוניסטים וויי פו.

  גָלַקסִיָהניירות ערך: דיגיטלי אוויר נמוך -אוויר המעצים את החוף לתפוס את שוק הכלכלה הנמוכה -גובה

  ביחד עםAIבנוסף למחשוב ענןבנוסף לנתונים גדולים, 5G,תְאוֹםפיתוח מהיר של טכנולוגיית מידע ותקשורת, מספר המספרים יעזורכלכלה דיגיטליתהתרחב מחלל המטוס לחלל שלושה ממדי, וקצב החדירה שופר עוד יותר.מערכת סילאס תהפוך את המרחב האווירי הנמוך למרחב אוויר דיגיטלי מחושב ליצירת היווצרותתְאוֹםמרחב אוויר, הבינו את הפונקציות של דוגמנות מרחב אוויר, מחשוב זמן -זמן, היתוך נתונים, הדמיית סימולציה ופונקציות אחרות.ניתן לעצב מחדש דיגיטלי נמוך -אוויר בנכסים עירוניים בעידן מימון הקרקעות לאחר מימוש עידן מימון הקרקעות: הגובה הנמוך של העיר הוא “מפותח מחדש” על ידי דיגיטציה, נכסים עירוניים הם “נמכרים מחדש”, וכיוונים “, ונמכרים”, ונמכרים “מחדש”. תשתיות עירוניות “בנייה מחדש” משלימות את הכנסות התעשייה הדיגיטלית.בהסתמך על הנפח העצום של הכלכלה הנמוכה -גובה, ברכת המדיניות החזקה של הערימה, מספר המספרים בגובה נמוך צפוי להיותכלכלה דיגיטליתמנוע חדש.

  ניירות ערך של AVIC: מרחב פיתוח כלכלי נמוך -גובה הוא רחב

  לכלכלת הגובה הנמוך יש מאפיינים של מגוון רחב של קרינה, שרשרת תעשייתית ארוכה, צמיחה ונהיגה חזקה.תכנון ובנייה מדעית של תשתיות מפתח למתן תמיכה בשירותים טכניים קשורים הם תנאי מוקדם ובסיס לתפעול הגדול, הבטוח והיציבות של הענף.הַצָעָה:מפת מאקרו אוויריתבנוסף לShenchengjiaoבנוסף לJiuzhou, Sichuanלַחֲכוֹת.
MLS Football Jersey