MLS Football Jersey
Search for:
  • Home/
  • עסקים/
  • מיטואן הודיע ​​כי וואנג ייז’ונג היה מנכ"ל המנכ"ל של המגזר "הליבה המקומי"

מיטואן הודיע ​​כי וואנג ייז’ונג היה מנכ"ל המנכ"ל של המגזר "הליבה המקומי"

חדשות בייג’ינג (הכתב קין שנגנן) לאחר ההכרזה על שילוב עסקי בפברואר, ב- 18 באפריל, וואנג שינג, המנכ”ל של מיטואן, שיחרר מיילים פנימיים כדי להודיע ​​על שילוב התקדמות האיטציה הארגונית.מוקדם יותר, פלטפורמת Meituan, The Store Business Group, The Home Business Group ופלטפורמת המו”פ הבסיסית תמזג למדור “Core Local Commerce”.
מיטואן הודיע ​​כי וואנג ייז’ונג הוא מנכ”ל המגזר “הליבה המקומי”.מפת נתונים
בפברואר 2024 הודיעה מיטואן על העסקים המקומיים הליבה כמו פלטפורמת Meituan של המייטואן, החנות וקבוצת העסקים הביתיים.דוא”ל פנימי זה נקרא רשמית כתוצאות הסבב הקודם של האינטגרציה העסקית בארכיטקטורה של החברה, והיה ברור שתפקיד הזהות של וואנג פוז’ונג היה ברור.
על פי הדוא”ל, Meituan “כבר לא יוגדר לקבוצת העסקים של החנות ולקבוצת העסקים הביתית. שתי הקבוצות העסקיות התאימו את המחלקות השונות של שתי הקבוצות העסקיות כדי שייכים ישירות ל”עסקים מקומיים ליבה”.
מקור שקרוב למיטואן מאמין שבשנים האחרונות העסק של מיטואן הראו מאפייני גיוון טיפוסיים, כולל פלטפורמות והעסקה עצמית.Meituan משלב עוד יותר את ארגוני העסקים והאיטרציה שלה, אשר תורמים לשיפור היעילות וההתאמה לשינויים.
ניתוח מוקדם יותר האמינו כי שילובם של העסקים המקומיים הקשורים לעסקים מקומיים של המייטואן היה “שילוב עסקים, משתמשים ועסקים -כבדים -High -Heavy כדי להתפתח יחד כדי לספק את חווית הצרכנים המקומית השלמה ביותר.”
“מצפה למשימה של” ליבה עסק מקומי ‘לקיים “עוזר לכולם לאכול חיים טובים יותר, טובים יותר”, לחזק את בניית מערכת הניהול, להמשיך לשדרג את יכולת הארגון, לאחד את הקרן הטכנית, לתפוס את ההזדמנויות הטכניות, עמוקות לטפח את הענף, ליצור יותר ללקוחות ליצור ערך רב יותר. “
ערוך את לי יאן
דוח/משוב
MLS Football Jersey