MLS Football Jersey
Search for:
  • Home/
  • בריאות/
  • 2024 תערוכת מוצרי בריאות רפואית משפחתית של שנחאי תתקיים באולם התערוכות של שנחאי העולמי בתערוכות ב- 26 ביוני

2024 תערוכת מוצרי בריאות רפואית משפחתית של שנחאי תתקיים באולם התערוכות של שנחאי העולמי בתערוכות ב- 26 ביוני

2024 תערוכת מוצרי בריאות רפואית בינלאומית של שנחאי תתקיים באולם התערוכות של שנחאי העולמי בתערוכה בתערוכה 26-28 ביוני. , תערוכה זו נועדה להעמיק חילופי דברים ולשפר את מכירות ושירותיהם של ארגונים, ולקדם את שגשוג השוק הרפואי המשפחתי.

תערוכת מוצרי הבריאות הרפואית המשפחתית של שנחאי 2024 תיבנה בפלטפורמת חילופי מקצוע מקצועית וגבוהה. מוצרים.

נכון לעכשיו, מגמת הפיתוח של הקלה ומניעת תת -בריאות גדלה, ותת -בריאות היא גם תוכן פיתוח התעשייה הרפואית המשפחתית.כפי שכולנו יודעים, ביקור בתערוכות רפואיות ביתיות, אזור התערוכות הרפואיות והבריאות החכמות הוא קטע גדול עם מאפיינים. מיטת טיפול חכם, חיתול למבוגרים, מכונת מי מימן, מכשיר חמצן -חמצן ומוצרים רפואיים אחרים לבריאות הבית.ביניהם, בקתת החמצן הלחץ הגבוה הוא “הכוכב החדש” העולה של כל השוק הרפואי המשפחתי. וציוד לניטור בריאות.

הקהל של תערוכה זו מגיע בעיקר מבתי חולים, מרפאות, סוחרי מכשירים רפואיים ביתיים, סוכנים, בתי מרקחת, מרכזי בדיקה רפואית, מרכזי כושר, מוסדות פנסיה, מרכזי רפואה ובריאות קהילתיים, מרכזי שיקום, מוזיאונים בתחום הבריאות, מוזיאונים לפיזית עיסוי, סינית מסורתית מסורתית, סינית מסורתית, סינית מסורתית, סינית מסורתית מסורתית סינית מסורתית מסורתית מסורתית סינית מסורתית מסורתית מסורתית מסורתית מסורתית מסורתית מסורתית סינית מסורתית מסורתית מסורתית מסורתית. מוזיאונים לרפואה, מוזיאונים חודשיים, חודש מועדוני המשנה, תחום הבריאות הגדולה, המרכזים, מוסדות הבריאות, מועדוני בר חמצן, מוסדות יופי, קמעונאיות מסוף, חברות יבוא ויצוא, חברות סחר חוץ וכו ‘.

ביקור בלוח הזמנים:

09:00 בבוקר ב- 26 ביוני 2024-16: 30 בערב

09:00 בבוקר ב- 27 ביוני 2024-16: 30 בערב

28 ביוני 2024 בשעה 09:00-14: 00

מיקום התערוכה: אולם התערוכות של שנחאי עולמי

MLS Football Jersey