MLS Football Jersey
Search for:
  • Home/
  • בריאות/
  • מנכ"ל בריאות לי דו: נסע על ידי צמיחת שירותי פנסיה, מניע שיפור עסקי

מנכ"ל בריאות לי דו: נסע על ידי צמיחת שירותי פנסיה, מניע שיפור עסקי

לאחרונה הודיעה פינג AN Health על דוח הביצועים של 2023, וההכנסות השנתיות הגיעו ל -4.67 מיליארד יואן, והראו כי הרווחיות של החברה השתפרה משמעותית.מאחורי ביצוע זה, החברה פורסת באופן פעיל את הכלכלה הכסף -שיער ומטילה עסק בטיפול ביתית כמנוע חשוב לפיתוח עתידי.

פינג בריאות ציין בדו”ח הביצועים כי הכנסותיו של הלקוח הפיננסי המקיף עלו על 2.2 מיליארד יואן, עלייה של 14.8%שנה -שנה, והפכה לעמוד עמוד חשוב בהכנסות החברה.במקביל, העסק האינדיבידואלי הצליח גם הוא.

עם זאת, בטיחות ובריאות לא נעצרו כאן.בישיבת הביצועים, המנכ”ל של החברה, לי ציין לעתים קרובות את המילה “פנסיה”, וחשף את תשומת ליבתה והציפיות של החברה לעסקי פנסיה ביתיים.לי דו אמר כי בשנת 2024, פינג, בריאות, מקווה להשתמש בשירותי פנסיה כדי לצמוח כדי לצמוח, ומניע את העסק באופן שיטתי.

מאחורי החלטה זו עומדת ברכת אסטרטגיית ההזדקנות הלאומית לאוכלוסייה והפוטנציאל העצום של “הכלכלה הכסף -שיער”.עם הנתונים שפרסמה ועדת הבריאות והבריאות הלאומית, דפוס הפנסיה של המדינה שלי מבוסס בעיקר על 90%מהטיפול הביתי, והביקוש לשווקי טיפול ביתי הוא עצום.עם זאת, שינויים במבנה המשפחתי המסורתי והלחץ מוגבר על העלאה גורמים לשירותי פנסיה ביתיים לדרוש בדחיפות.

עם הצטברות עמוקה של שירותי רפואה ובריאות, פינג AN הבריאות הפכה לספינת הדגל של המערכת האקולוגית לטיפול רפואי של הקבוצה.החברה הקימה רשת רפואית ענקית עם כמעט 103,000 בתי חולים או ספקי שירותי בריאות מוסדיים.במקביל, מוצרי השירות כמו “פינג רפואת משפחתית · קשישים” מושקים עם כל שירותי הסר הקשישים.

בנוסף לגרעין הרפואי, פינג AN ובריאות עובדים קשה גם על הרחבת הטיפול.החברה משתפת פעולה עם מספר ספקי שירותי טיפול בשיקום כדי ליצור “אפוטרופוס” של טיפול ביתי לקשישים, ומספקת פיתרון פנסיוני ביתי אחד ומבדל.באמצעות מודל השירות “השילוש הקדוש” של חכם באטלר, עוזרת בית מגורים ועוזרת בית דוקטור, מושג 7*24 שעות כיסוי שירות.

אנשי התעשייה צופים כי בעשר השנים הבאות, היקף “הכלכלה הכסף -שיער” יגיע לכ -3 מיליארד יואן, והביקוש הקשיש לקשישים עם מוגבלות יהפוך למגמה הכללית.פינג An Health הוא השוק הענק.

העסק הבטוח והבריא של הטיפול הביתי השיג תוצאות ראשוניות.בעתיד, ככל שהחברה ממשיכה להעמיק את העסק לטיפול ביתי, ההערכה היא שהיא תספק שירותי פנסיה באיכות גבוהה יותר לקשישים יותר ויסייעו למדינה לעמוד באתגרי הזדקנות האוכלוסייה.

MLS Football Jersey