MLS Football Jersey
Search for:
  • Home/
  • בריאות/
  • התגובה היומית של אנשים: סין בריאה מתחילה ממשקל בריא

התגובה היומית של אנשים: סין בריאה מתחילה ממשקל בריא

קר פריך
לנקוט בניהול “משקל בריאותי” כהזדמנות לחדש את בניית העיירות הבריאות; בניית תאים בריאים.
אפריל השנה הוא חודש ההיגיינה הפטריוטי ה -36.המשרד הלאומי AIWEI השיק את הפעילות עם הנושא של “משקל בריאות עירוני בריא”.משקל כאינדיקטור חשוב לתזונה ובריאות אנושית, שקשור לכל מחזור החיים וראוי לתשומת לב גבוהה.ביצוע תנועת התברואה הפטריוטית ובניית וחלוקת סין הבריאותית אינם ניתנים להפרדה מהפעולות הפעילות של כולם בחברה.
בשנים האחרונות, עם שיפור מתמיד של רמת החיים החומרית, השמנת יתר הפכה ל”מחלה עשירה “יותר ויותר.”הדיווח על תזונה ומחלות כרוניות של תושבי הסינים (2020)” מראה כי שיעורי המשקל עודף ושיעור ההשמנה של התושבים 18 ומעלה במדינה שלי הם 34.3%ו -16.4%, בהתאמה.מחקרים צופים כי עד שנת 2030, שיעור ההשמנה האולטרה -כבד של מבוגרים במדינה שלי יכול להגיע ל 65.3%.השמנת יתר עלולה להוביל לסיכון גבוה למוות מוקדם, ויכולה גם לגרום למחלות כרוניות שונות כמו שבץ מוחי, מחלות לב כליליות ויתר לחץ דם, ואף קשור להתרחשותם של גידולים מרובים.ניתן לראות שמשקל הבריאות קשור לאינטרסים ולגורל של כולם.
כפי שנאמר, אוחז בפה ופותח את הרגליים, הבריאות אינה רחוקה משם.למרות שהשמנת יתר נגרמת על ידי גורמים מרובים, בניתוח הסופי, צריכת האנרגיה עולה על צריכת האנרגיה.לפיכך, שמירה על משקל בריא, “אכילה טובה” ו”תנועה חכמה “הם הכרחיים.
“לאכול טוב” מתמקד בכמות מתאימה של צריכה ובארוחה מדעית.קבע מושג אכילה בריאה ודוגל בשליטת פחמימות כמו אטריות אורז, אך זה לא זהה לדוגל לא לאכול ארוחת ערב ומזון עיקרי. מִשׁקָל.להכיר בכך שהאנרגיה המסופקת על ידי מזונות שונים שונה, והמזון נחוץ באופן סביר כדי לשמור על האיזון בין אנרגיה לחומרים מזינים.באופן ספציפי, יש צורך לשנות את הרגלים של הרגלי אכילה רעים, כדי לתזונה מגוונת, כמות לשלוש ארוחות, פחות שמן, פחות מלח ופחות סוכר.
“חכם מדי” מתמקד בהגדלת הצריכה והתרגיל.החל מחמש קערות של Huayu ועד תרגילי הכושר הפופולריים ומקודמים כיום, החל מאומנויות הלחימה הסיניות העמוקות והעמוקות ועד לריקוד הכיכר בכל מקום, המדינה שלי הקדישה תשומת לב לטיפול בריאותי באמצעות פעילות גופנית מאז ימי קדם.ללא קשר למשקל או פעילות גופנית נמוכה, היא הבסיס להבטיח בריאות גופנית ונפשית.כמובן, מכיוון שמצבו הגופני של כל אדם, סביבת המגורים וכישורי התעמלות שונים מאוד, שיטת האימון המתאימה אינה צריכה להיות מאוחדת.בעקבות העיקרון הוא: התנועה מועילה, טובה יותר, מתונה, מתונה ויקרה.
בנוסף לקביעת התפיסה של “כולם הם האדם האחראי הראשון בבריאותו”, שואפים להיות “אנשים בריאים”, ולשתף ולשתף יחד את סין הבריאות, זה בלתי נפרד מאנשי המדינה של מאמצים לטווח הארוך.
במשך עשרות שנים, תוכן תנועת הבריאות הפטריוטית שם לב ל”טיימס “והועשר ללא הרף.כפי שמציינת יוזמת חודש הבריאות הפטריוטי, כולם אוהבים בריאות, רודפים אחר בריאות, לומדים באופן פעיל ידע בריאותי, מפתחים במודע הרגלי בריאות טובים ומנחה את כל החברה להתמודד על אורח חיים בריא.
דוח/משוב
MLS Football Jersey