MLS Football Jersey
Search for:
  • Home/
  • עסקים/
  • פתיחת השנה בכל שנה, הכישלון השנתי!האם הגוף המסחרי של פארק היער המרכזי של ג’יגאנג יהיה "רקוב"?

פתיחת השנה בכל שנה, הכישלון השנתי!האם הגוף המסחרי של פארק היער המרכזי של ג’יגאנג יהיה "רקוב"?

דו”ח כתב ליר שי שנגקי ג’ינאן

בשנת 2021 החל הפרויקט המסחרי המחתרתי של פארק היער המרכזי של ג’יגאנג.השקעה זו היא כמעט 100 מיליארד יואן.כעת, כאשר צוות הבנייה נסוג מהזירה, אזרחים רבים לא יכלו שלא לפקפק: מה לא בסדר בפרויקט?האם קומפלקס מסחרי אחר עומד בפני הבעיה של “זנב רע”?

נסיגת צוות הבנייה

אזרחים מודאגים מהפרויקט “זנב רע”

“בשנה שעברה, הצפייה בכיכר המסחרית המחתרתית עדיין נמצאת בבנייה, ועכשיו היא נעלמה.”

עם חום מזג האוויר, הצמחים הירוקים שנמצאים בפארק היער המרכזי, מחוז ג’יגאנג, מחוז ליצ’נג, העיר ג’ינאן נמשכו מתוך העלים הרכים.תושבים רבים סמוכים הגיעו לפארק היער כדי ליהנות ולהתעמל.עם זאת, בהשוואה לפרחי האביב בפארק, הכיכר המסחרית התת -קרקעית בסמוך לתנור הפיצוץ של 3,200 של המפעל הראשי של ג’י גנג נראה שומם מאוד.

כעובד ותיק של ג’יגאנג, ליו נינג (שם בדוי) יש רגשות עמוקים למקום בו עבדה.למרות שאזור המפעל הישן הועבר, היא עדיין שמה לב להתפתחות תחום זה.לאחרונה, כשהגיעה לפארק היער המרכזי, היא גילתה כי אתר הבנייה המקורי העמוס תת -קרקעי היה ריק, ונראה כי צוות הבנייה פונה.

ב- 15 באפריל הגיע הכתב לשן שנג פלאזה בצד המערבי של דרך פנגמינג צפון.מרבית המדרגות המובילות לקומת הקרקע נעצרות על ידי גדרות ברזל וחוט, וכמה מדרגות פתוחות מלאות עשבים שוטים.

מההופעה הושלם הבניין העיקרי של המתחם המסחרי התת -קרקעי.כל דלת זכוכית של הקניון התת קרקעי נעולה, והמקום בו לא מותקנים הדלתות והחלונות סגורים גם הם דרך המתחם האדריכלי.הכתב ראה בפנים הגוף המסחרי דרך הפער בין מתחם, ואף אנשי בנייה לא הופעלו במקום.חלק מהשטח והקירות עדיין מחוספסים, וחומרי בניין רבים כמו אריחים, ציוד הגנה מפני אש וצינורות נערמים במקום.

“אמרתי שיש כאן קניון גבוה יחסית, כולם מצפים לזה”, אמר ליו נינג ברגש. ” פרויקט ‘זנב רע’? “

השקיעו כמעט 100 מיליארד יואן

מיקום “עליון גבוה”

בשנים האחרונות, עם ההתפתחות המהירה של האזור המזרחי של העיר ג’ינאן, המשיך שיעור התפוסה של תושבי האזורים לעלות, וגם פרויקטים של מתקנים תומכים קשורים נחתו ברציפות.

בשנת 2017 הושקה עבודת ההריסה של מחוז מפעל הפלדה של יואנג’יה צפונית לכביש התעשייה הצפוני.

בסוף יוני 2021, השלב הראשון של פארק היער המרכזי של ג’יגאנג, שנבנה על ידי ג’ינאן סיטי השקעות קבוצת השקעות ושות ‘בע”מ (להלן “קבוצת ההשקעות של ג’ינאן סיטי”), בחינם לאזרחים.השטח משתרע על שטח של 680 דונם ושיעור האדמות הירוק גבוה עד 86%.

בנוסף ל”בר חמצן יער “, התושבים הסמוכים מצפים למתחם המסחרי התת -קרקעי עם תוכנית להשקיע 994 מיליון יואן בפארק ולבנות שטח בנייה כולל של כ- 98,000 מ”ר.המתחם המסחרי מוקף בחצי מעגל סביב 3200 תנור הפיצוץ היקפי של 3,200 תנורי פיצוץ.

项目 建成 后 , 商场 商场 将 引进 盒马鲜生 、 麦德龙 会员店 等 国内 知名 零售 企业 及 国际 高端 品牌 , , 业态 将 包含 精品 超市 、 特色 餐饮 、 亲子 娱乐 体育 健身 、 新 , , 打造 集 休闲 、 、 娱乐 娱乐 、 、 、 、 、 、 、 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲 休闲תיירות היא מרחב חוויה אקולוגי עצום.במקביל, הפרויקט צפוי גם להניע יותר מ -3,000 עובדים.

על פי המידע שפרסם מרכז המשאבים הציבוריים של ג’ינאן, בינואר 2021, “פרויקט העסקים המחתר -קרקעי של JI Forest Forest Park” השלים את הצעות החשמל הכללי לפרויקט.

במארס אותה שנה, “האדמה המסחרית המחתרתית בפארק יער ג’יגאנג”, כאדמת הרישום הראשונה לתכנון מחדש של ג’יגאנג, הוצאה לראשונה לאחר תכנון מחדש. מרכז שירותי השקעות ושות ‘בע”מ תמורת 54.95 מיליון יואן.

הכל מוכן.

הנושא הושלם כמעט שנתיים

השמועות נפתחות כל שנה

מאז הושק “פרויקט העסקים המחתרת של ג’י יער, הושק בסוף 2020, הוא עבר שלוש שנים שלמות, אך האזרחים לא חיכו ליום בו נפתח הקניון.

על פי התוכנית הראשונית של הפרויקט, יש להשלים מתחם מסחרי זה בדצמבר 2022.עם זאת, מההתקדמות הנוכחית, ציפייה זו הפכה ללא ספק לא ניתן להשלים את “המצב האידיאלי”.

למעשה, בדצמבר 2021 היו דיווחים כי הגופה העיקרי של המרחב המסחרי התת -קרקעי של פארק היער המרכזי של ג’יגאנג “לראשונה” ראה את האב -טיפוס “, והקומה הראשונה נכנסת לשלב ההתקנה של ציוד ציוד תומך.

שישה חודשים לאחר מכן הושלם הגופה העיקרי של החלל המסחרי התת -קרקעי של פארק היער המרכזי של ג’יגאנג.הפרויקט המסחרי המחתרתי כולו הוא צורת “C”, וכל המרחב של השכבה התת -קרקעית קשור זה לזה.ישנן שורות של חלונות זכוכית רצפה -תמצית בצד הדרומי, ומבנה מסגרת פלדה ענקית בנוי על הריבוע העגול בצד הצפוני.אם לשפוט על פי התמונות של האתר, המראה הכללי של הבניין בשלב זה אינו שונה בהרבה מהסטטוס קוו.

השמלה החיצונית הושלמה בעצם.היו חדשות קשורות בשנת 2022 ו 2023, ואמרו כי צפוי לענף העסקים להיכנס לתפעול בסוף השנה.

עם זאת, נראה היה כי הפרויקט נלחץ על כפתור ההשהיה ונכנס למצב קיפאון עד שצוות הבנייה נמשך לחלוטין.

תחנת משנה ישנה

משפיע על בניית מחוזות מסחריים?

אין התקדמות משמעותית לאחר שנתיים של השלמה.

ב- 15 באפריל התייעץ הכתב לצוות הרלוונטי של קבוצת ההשקעות של ג’ינאן סיטי בטענה שהוא רצה לשכור חנות.הצד השני הצהיר כי מאז השנה שעברה הושעה המתחם המסחרי המחתרתי של פארק היער המרכזי של ג’יגאנג. נשלל קודם. “

איש הצוות אמר כי התחנה החדשה נמצאת כעת בבנייה.המתחם המסחרי יחזור גם לעבודה באותה תקופה, והוא צפוי למשוך השקעות ועסקים בשנת 2025.ב -16 באפריל, הכתב יצר שוב את משרד ההנדסה של קבוצת ההשקעות של ג’ינאן סיטי

מסיבת הבנייה גם לא נתנה תגובה ברורה לסיבה להפסקת העבודה.

על פי המידע הציבורי המקוון, לפרויקט הנוכחי במחוז ג’יגאנג יש פרויקט שנקרא “Boboshan 110 KV תוקף כוח כוח כוח כוח כוח בנייה”.הפרויקט השלים את ההצעות ביולי 2023. בהודעת הזכייה בהצעה, יחידת ההצעות של פרויקט בניית המשנה הייתה גם קבוצת Jinan City Investment Group.מקורות רלוונטיים לפרויקט אמרו כי כעת מקודמים את הפרויקט.

אם הפרויקט הוא “פרויקט בניית תחנות כוח טרנספורמציה חדש” שהוזכר על ידי הצוות הרלוונטי של קבוצת ההשקעות של ג’ינאן סיטי לפני כן, לאחר סיום הפרויקט, בין אם המתחם המסחרי המחתרתי של פארק היער המרכזי של ג’יגאנג יחזור לעבודה בצורה חלקה, חדשות הערב של קילו. כתב Qilu Yiyi יישאר מעודכן.

MLS Football Jersey