MLS Football Jersey
Search for:
  • Home/
  • בריאות/
  • אוריינות בריאה, הפוך את החיים לטובים יותר

אוריינות בריאה, הפוך את החיים לטובים יותר

בתא הגן הבוטני הפרמצבטי של גואנגשי, אזרחים מייצרים שקיות.ועידת מארגנים
People’s Daily Online, Nanning, 11 באפריל (חן יאן, מתמחה הואנג XI) ב- 11 באפריל, “גואנגשי 3 במרץ, 3 במרץ בגואנגשי ב -3 במרץ, משותף על ידי מחלקת התעמולה של ועדת המפלגה של האזור האוטונומי, האוטונומי האזור של הלשכה לרפואה סינית מסורתית, ו- CDC של האזור האוטונומי · קול האביב הבריאותי “אירוע המקום העיקרי של צ’ינגסיו שאן נערך בנאנינג. אזרחים למדו על תרבות הרפואה הסינית ותרבות הבריאות בתהליך” אכילה, שתייה וכיף ” ו
“גואנגשי 3 במרץ · צליל האביב הבריא” פעילויות שירות תעמולה תרבותית בריאה היא אחד התכנים החשובים בטקס הפתיחה של טקס הפתיחה של “מרץ מרץ בגואנגשי מרץ” בשנת 2024.הפעילות נמשכה עד ה -13 באפריל, עם הנושא של “איכות הבריאות, משפרת את החיים!”, במטרה להראות את תוצאות ההתפתחות של התעשייה הבריאה, לפופולרי ולקדם תרבות בריאה, תומך באורח חיים תרבותי ובריא ולעזור לבניית בריאה גואנגשי.
בתא של בית החולים הרפואי ג’ואנג הבינלאומי בגואנגשי, אזרחים חווים טיפול בדיקור ז’ואנגי.ועידת מארגנים
פעילות “Guangxi 3 במרץ · פעילות קול האביב הבריאותי, המדגישה את האלמנטים של מאפיינים לאומיים של גואנגשי, תרבות מסורתית ואלמנטים בריאותיים ובריאותיים, הקימו ניסיון גדול בתעשיית הבריאות, ז’ואויאו ורפואה לאומית אחרת ללא ניסיון, ניסיון מקיף ניסיון בתצוגה בריאותית ותרבותית וכו ‘. תן לקהל הרחב לשפר את תחושת הרווח באינטראקציה הדו -כיוונית ובניסיון המופלא, ולקדם אורח חיים תרבותי ובריא כדי להפוך לתודעה התרבותית של ההמונים.
המאפיינים הייחודיים של תחום ניסיון התצוגה הגדולה בתעשיית הבריאות הם להתמקד ביתרונות ובמאפיינים של תחומי הבריאות והבריאות של גואנגשי, לפתח תפוקה חדשה של פרודוקטיביות בהתאם לתנאים המקומיים, לשרת טוב יותר את צרכי הבריאות המגוונים של ההמונים ולעזור לגבוהים – פיתוח איכותי של הכלכלה של גואנגשי.מערכת שירותי הבריאות הפעילה של בית החולים האוטונומי של בית החולים האוטונומי מציגה ניסיון, תוך הסתמכות על פלטפורמות ענן בריאות פעילות, מסופים ניידים פעילים “5+1”, מספקת “מראה קסם בריאות” במכשיר, ציוד לביש, ארוחות הפחתת שומן תזונתי וכו ‘. דרך ניסיון מנוסה, להבין ולתרגל בריאות פעילה.פיתוח ענף חומרי הרפואה המקומיים כמו “Gui Shiwei”, תערוכת התעשייה “תזונה רפואית של GUI”, מבצעת זיהוי חומרים רפואיים, משימת יעילות וכו ‘, מכריז על פיתוח ענף נטיעת צמחי הרפואה בגואנגשי, וכן בחר גואנגשי רפואה סינית מסורתית (רפואה לאומית) (רפואה לאומית) הקטגוריות של תזונה תרופתית עם מאפיינים, ניסיון נוי הם טובים ויש להם ערך למידה וקידום מסוים עבור ההמונים לטעום, פופולרי את המושגים ושיטות ושיטות הבריאות טיפול ברפואה סינית מסורתית (הרפואה הלאומית), ומקדם שילוב עמוק של ייצור ומחקר.
בית החולים המסונף הראשון באוניברסיטת גואנגשי ברפואה הסינית המסורתית מציג ארוחה רפואית.ועידת מארגנים
תחום הניסיון של הרפואה הלאומית נגד ניסיון ניסיון מציג בעיקר את המוני המורשת התרבותית הלא -חומרית כמו טיפול במיכל במבוק, נקודת הרפואה נקודת מוקסיבוסציה, טיפול מיושם וטיפול מתגלגל, כמו גם ייצור תרופות, תה, שקיקים לרפואה סינית, לחמניות ריחניות וכו ‘. ניסיון, נותנים משחק מלא לתפקיד החשוב של הרפואה הסינית המסורתית (רפואה אתנית) מניעה וטיפול במחלות, והעשיר עוד יותר את חינוך חינוך לתרבות התרבות התרופות של ג’ואנגיאו.
בתחום התערוכות המקיפות התרבותיות הבריאותיות, מספר יחידות של מערכת הבריאות הישירה המחוזית משתמשות בפלטפורמות המשאבים התרבותיים שלהם בפרסום כדי לבצע תצוגה של מוצרים תרבותיים ויצירתיים בריאים, חווית הרגלי חיים בריאים, השתתפות אינטראקטיבית של משחק בריאות, תיבה עיוורת בריאה ” פירוק הצפייה “וכן הלאה. פעילויות בריאות ותרבות, קידמו את הפופולריזציה של מושגי בריאות מדעיים ומיומנויות ידע באוריינות בריאות.
באזור התצוגה של בית החולים העממי באזור האוטונומי, האזרחים תורם לחוות את “מראה הקסם הבריאה”.ועידת מארגנים
אנשי רפואה ובריאות מהמרכז לחינוך תעמולה לבריאות ובריאות באזור האוטונומי, בית החולים העממי באזור האוטונומי, בית החולים המזוהה הראשון באוניברסיטת גואנגשי לרפואה סינית מסורתית, בית החולים רויקאנג המזוהה עם אוניברסיטת גואנגשי לרפואה סינית מסורתית, גואנגשי בית החולים הבינלאומי, גן בוטני פרמצבטי של גואנגשי ואנשי רפואה אחרים.
אתר אירועים.ועידת מארגנים
מאז 2019, גואנגשי מסתמך על הפסטיבל המסורתי הלאומי “גואנגשי 3 במרץ”, והשיק את “גואנגשי 3 במרץ • קול האביב הבריאותי” פעילויות חוקיות תרבותיות בריאותיות במשך 6 שנים ברציפות. , בצע קבוצה של פעילויות בריאות ותרבות שההמונים אוהבים לראות, משיקים קבוצה של יצירות תרבותיות בריאות בקרבת חיים בריאים וזיהום אמנותי חזק, ובחרו ומטפחים קבוצה של כישרונות בריאותיים ותרבותיים עם הישגים ואהבה תרבותיים גבוהים מדעי הבריאות.) תן לאנשים ליהנות משירותי בריאות ובריאות טובים יותר ויותר, ולשפר ברציפות את אוריינות הבריאות ורמת הבריאות של האנשים.
נכון לעכשיו, “גואנגשי 3 במרץ • קול האביב הבריאותי” הופך בהדרגה לליכוז גבוה של כל המפלגות, האנשים שאוהבים את ההמונים, ויש להם את המותג עם מאפייני גואנגשי לטובת המותג של האנשים, ולהפוך לעסק יפה כרטיס לבניית תרבות בריאות ובריאות.
דוח/משוב
MLS Football Jersey